Mandra ca sunt romanca!

Bratara tricolor este manifestul meu pentru redobandirea mandriei de a fi roman.

De zece ani o port la mana, oriunde merg, cu fruntea sus.

Poart-o si tu si Nu uita ca esti roman !

Bratara tricolor

Bratara tricolor

Urmareste-ne pe Facebook: bratara tricolor - lucru manual adelina

COLECTIA TRICOLOR

"Roşu-i focul vitejiei,
Jertfele ce-n veci nu pier
Galben, aurul câmpiei,
Şi-albastru-al nostru cer"

sâmbătă, 1 decembrie 2018

Tara mea-i un colt de rai - Maria Luiza Mih





De la Dunăre-n aval
Stă de strajă Decebal,
Sus pe creasta muntelui
Pintea și haiducii lui, Țin în mână un pumnal.

Țara mea-i un colț de rai,
Un buchet de flori de mai,
Și Ardealul, și Banatul,
Dobrogea și tot Regatul,
Basarabia iubită,
Cu românii înfrățită,
Un buchet de flori de mai.

Stă de pază-n codrii deși
Ștefan cu ai lui răzeși,
Iancu, craiul moților,
Ești stăpânul munților,
Pentru noi încă trăiești.
Țara mea-i un colț de rai,
Un buchet de flori de mai,
Și Ardealul, și Banatul,
Dobrogea și tot Regatul,
Basarabia iubită,
Cu românii înfrățită,
Un buchet de flori de mai.

Port opinca în picior
Și căciula dacilor,
Limba pe care-o vorbim
De la daci o moștenim,
Limba, scumpul nostru odor.
Țara mea-i un colț de rai,
Un buchet de flori de mai,
Și Ardealul, și Banatul,
Dobrogea și tot Regatul,
Basarabia iubită,
Cu românii înfrățită,
Un buchet de flori de mai.

Munții sunt a noastră avere,
A românilor putere,
Pajiști, ape și câmpii,
A românilor moșii,
Asta-i marea noastr-avere.
Țara mea-i un colț de rai,
Un buchet de flori de mai,
Și Ardealul, și Banatul,
Dobrogea și tot Regatul,
Basarabia iubită,
Cu românii înfrățită,
Un buchet de flori de mai.

Noi aicea ne-am născut,
Țara noastră-i pământ sfânt,
Am primit din cer un dar,
Un loc sfânt, un sfânt hotar,
Să-l iubim pân' la mormânt.

Țara mea-i un colț de rai,
Un buchet de flori de mai,
Și Ardealul, și Banatul,
Dobrogea și tot Regatul,
Basarabia iubită,
Cu românii înfrățită,
Un buchet de flori de mai.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Adevărata valoare stă în lucrurile simple". Oana Pelea

Postări populare