Mandra ca sunt romanca!

Bratara tricolor este manifestul meu pentru redobandirea mandriei de a fi roman.

De zece ani o port la mana, oriunde merg, cu fruntea sus.

Poart-o si tu si Nu uita ca esti roman !

Bratara tricolor

Bratara tricolor

Urmareste-ne pe Facebook: bratara tricolor - lucru manual adelina

COLECTIA TRICOLOR

"Roşu-i focul vitejiei,
Jertfele ce-n veci nu pier
Galben, aurul câmpiei,
Şi-albastru-al nostru cer"

sâmbătă, 1 decembrie 2018

Romania mea 1918 - 2018 - tara mea de dor

Romania suntem noi! 
💙💛🇷🇴

La multi ani romani! La multi ani Romania! 



”ROMÂNIA MEA 1918-2018” e melodia pe care MARIA LUIZA MIH a dedicat-o centenarului.
”România mea
Îi România ta
Îi România noastră
Și vom fi stăpâni în ea”


"Romania in sarbatoare Acest cantec este un dar pentru toti romanii din toate colturile lumii la implinirea celor 100 de ani de la Marea Unire. Dragi romani, sa nu uitati ca radacina voastra se afla in pamant romanesc, sa infloriti frumos! La multi ani romani! La multi ani Romania!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Adevărata valoare stă în lucrurile simple". Oana Pelea

Postări populare