Mandra ca sunt romanca!

Bratara tricolor este manifestul meu pentru redobandirea mandriei de a fi roman.

De zece ani o port la mana, oriunde merg, cu fruntea sus.

Poart-o si tu si Nu uita ca esti roman !

Bratara tricolor

Bratara tricolor

Urmareste-ne pe Facebook: bratara tricolor - lucru manual adelina

COLECTIA TRICOLOR

"Roşu-i focul vitejiei,
Jertfele ce-n veci nu pier
Galben, aurul câmpiei,
Şi-albastru-al nostru cer"

luni, 2 decembrie 2013

Andreea Runceanu - Mandra ca sunt romanca!




Teo Show -1 Decembrie 2013

''Chiar dacă viața e din ce în ce mai grea
Și lumea parcă e din ce în ce mai rea,
Eu am găsit 1000 de motive să fiu
Mândră ca sunt romancă!

Părinții mei, prin încercări voi ați trecut, 
M-ați învățat mereu să lupt, mi-ați dat credința că familia e lucru sfânt.
Și-mi spun: "Va fi bine, ai încredere în tine,
Nu uita de unde-ai plecat, fii mândră că ești româncă!"

Azi, românul spune așa :
"Speranța moare ultima.." 
Prea mult am așteptat să schimbați ceva!
Nimeni n-o să iasa-n strada în locul meu, 
N-o sa rupă lanțurile dacă nu le rup eu!
Și îmi spun : 
"Deșteaptă-te române până nu e prea târziu!"

Chiar dacă zeci de ani am fost conduși așa,
Și ni se vând iluzii din patru-n patru ani,
Eu am găsit în jurul meu putere să fiu
Mândră că sunt româncă!

Oameni valoroși are țara mea,
Ei au făcut să fie cunoscută România.
Inventatori sau oameni simpli m-au făcut să fiu
Mândră că sunt româncă!

"Deșteaptă-te române până nu e prea târziu!"
Îmi spun așa zi de zi..
Oriunde pașii mă vor duce-n lume, voi fi
Mândră că sunt româncă!

"Deșteaptă-te române până nu e prea târziu!"
Apreciază ce e bun în țara ta!
Eu am găsit 1000 de motive să fiu 
Mândră că sunt româncă!''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Adevărata valoare stă în lucrurile simple". Oana Pelea

Postări populare