Mandra ca sunt romanca!

Bratara tricolor este manifestul meu pentru redobandirea mandriei de a fi roman.

De zece ani o port la mana, oriunde merg, cu fruntea sus.

Poart-o si tu si Nu uita ca esti roman !

Bratara tricolor

Bratara tricolor

Urmareste-ne pe Facebook: bratara tricolor - lucru manual adelina

COLECTIA TRICOLOR

"Roşu-i focul vitejiei,
Jertfele ce-n veci nu pier
Galben, aurul câmpiei,
Şi-albastru-al nostru cer"

marți, 3 decembrie 2013

Campania Dero ''Bratara ne uneste''

DERO ne invita sa purtam in luna decembrie bratara tricolora care ne uneste!


”Exista o fire curata romaneasca. Exista o Romanie a traditiilor curate de care suntem mandri. Si exista oameni care sustin acea Romanie si lupta ca acele traditii autentice sa nu se piarda si sa ramana proaspete. In fiecare roman exista acest sentiment, pe toti ne uneste dorinta de a fi mandri de ceea ce suntem. In decembrie, la 95 de ani de la Marea Unire, hai sa aratam ca exista ceva, exista un semn ca ceva ne uneste. Hai sa purtam tricolorul la mana, sa aratam ca suntem multi cei care credem ca avem cu ce sa ne mandrim! –acesta este mesajul campaniei DERO, "Bratara ne uneste". ”




In toamna acestui an, 150 de femei din Gaujani, dintr-o comunitate de la Dunare, au crosetat de mana si din suflet, cateva zeci de mii de bratari tricolore. Bratarile au unit o comunitate pentru a reinvia un vechi mestesug romanesc. Aceleasi bratari, crosetate de femeile din Gaujani, se vor regasi, impreuna cu povestile celor care le-au realizat, in pachetul aniversar DERO, de 9,5 kg, care va fi disponibil pe piata in luna decembrie.




Romanii sunt invitati sa sustina valorile traditionale romanesti, purtand bratarile tricolore care au unit o comunitate. 




Sa purtain luna decembrie bratara tricolora care ne uneste! 
Sa fim mandri ca suntem romani, sa fim mandri de valorile si traditiile romanesti! Sa sustinem impreuncomunitatile de mestesugari, aceia care spun povestea Romaniei autentice. 
DERO, un brand romanesc cu peste 40 ani de existenta, ureaza tuturor romanilor
 „La multi ani cu prospetime, Romania!”, a declarat Iulia Floricica, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.



Sa fim mandri ca suntem romani, sa fim mandri de valorile si traditiile autentice romanesti! 

Mai multe vedete au sprijinit această campanie














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Adevărata valoare stă în lucrurile simple". Oana Pelea

Postări populare