Mandra ca sunt romanca!

Bratara tricolor este manifestul meu pentru redobandirea mandriei de a fi roman.

De zece ani o port la mana, oriunde merg, cu fruntea sus.

Poart-o si tu si Nu uita ca esti roman !

Bratara tricolor

Bratara tricolor

Urmareste-ne pe Facebook: bratara tricolor - lucru manual adelina

COLECTIA TRICOLOR

"Roşu-i focul vitejiei,
Jertfele ce-n veci nu pier
Galben, aurul câmpiei,
Şi-albastru-al nostru cer"

miercuri, 14 decembrie 2011

Semn de carte croșetat Moș Crăciun


Semn de carte Mos Craciun










Mos Craciun

Cadouri de Craciun crosetate



Preț: 25 lei/buc.


4 comentarii:

  1. sunt superbe semnele de carte..si eu crosetez si ma bucur ca am vazut si ceva jucarele frumoase foc aici la tine...admir munca ta si iti urmaresc blogul.felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt interesante semnele de carte...mulţumesc pt că mi-ai dat câteva idei în acest sens; îmi plac creaţiile tale :)

    RăspundețiȘtergere

"Adevărata valoare stă în lucrurile simple". Oana Pelea

Postări populare