Mandra ca sunt romanca!

Bratara tricolor este manifestul meu pentru redobandirea mandriei de a fi roman.

De zece ani o port la mana, oriunde merg, cu fruntea sus.

Poart-o si tu si Nu uita ca esti roman !

Bratara tricolor

Bratara tricolor

Urmareste-ne pe Facebook: bratara tricolor - lucru manual adelina

COLECTIA TRICOLOR

"Roşu-i focul vitejiei,
Jertfele ce-n veci nu pier
Galben, aurul câmpiei,
Şi-albastru-al nostru cer"

marți, 13 iulie 2010

Semne de carte croşetate fetiță și băiat roz-bleo


semn de carte





















semn de carte crosetat


Preţ: 5 lei/buc.

6 comentarii:

  1. Muy simpáticos los marcapáginas. Felicidades por tus bonitos trabajos.
    Besos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hola Adelina,te doy las gracias por tu comentario en mi blog. Te felicito por tu blog porque tienes unas cosas preciosas, me ha gustado mucho. Que pases un buen fin de semana. Un saludo muy cariñoso,
    Amparo

    RăspundețiȘtergere
  3. Hola amiga! Gracias pot tu visita . Hermosos tus trabajos ! Saludos desde Argentina

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru lectură blog-ul meu. Verificaţi din nou de multe ori şi îmi pare rău dacă am scris ceva gresit. Este pentru ca am folosit Google traducator. Totul aici este foarte frumoasă şi foarte gustoase. Noroc

    RăspundețiȘtergere
  5. Un blog precioso, los marcapáginas son muy graciosos. Saludos desde BArcelona.

    RăspundețiȘtergere
  6. fffff dragutze semnele de carte, poti sa le trimiti peste tot in tara?

    RăspundețiȘtergere

"Adevărata valoare stă în lucrurile simple". Oana Pelea

Postări populare